ویژه گی های کار آفرین موفق
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامی ، خوش آمدید لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری فرمایید.
بازدید : 383
نویسنده : جمشید رستمی

دیگاه مثبت – دیدگاه مثبت عامل اصلی تبدیل ایده ها به برنامه های عملی و اجرای این برنامه هاست نگاه مثبت به وضعیت ، زمینه نو آوری و رفع مشکلات را فراهم می کند .

همواره مراقب ذهن خود باشید اجازه ندهید روحیه تان با افکار منفی تضعیف شود واقع بینی ضروری است اما در نظر گرفتن موانع با نگاه منفی داشتن بسیار تفاوت دارد.
غلبه بر موانع- از هر مانعی که به وجود می آید باید تجربه ای اندوخته شود به تدریج مشاهده خواهد شد مشکل آنقدرها هم که در ابتدا تصور می شد بزرگ نبوده.
اعتماد به نفس- قدرتمند بودن و اعتماد به نفس داشتن به معنای مخرب و جسور بودن نیست بر عکس اعتماد به نفس و قدرت به معنای سازندگی و حرکت در مسیر صحیح است .
صداقت – مسلما برای موفقیت لازم نیست قربانی هایی را در مسیر حرکت از خود بر جا بگذارید برای قدم گذاشتن به پله بالاتر لازم نیست بر دوش دیگران قدم بگذارید . حرکت طبق قانون و پرهیز از اقدامات غیر صادقانه سبب ایجاد انگیزه در دیگران برای همکاری با شما می شود.
هدفمندی – اهداف همان رویا ها هستند که با برنامه عملی و شفاف تجهیز شده اند اهداف نوشته نشوند در حد رویا و آرزو باقی می مانند.
تشخیص خلاء و نیاز بازار – کشف نیازهایی که تاکنون پاسخ داده نشده اند و یا به میزان لازم تامین نگردیده اند اقدامی استراتژیک در هر برنامه ریزی برای کار آفرین است.

 



ظرف مسی

:: موضوعات مرتبط: دانستنیهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: ویژه گی , کار آفرین , موفق ,



مطالب مرتبط با این پست
.